ysmnsen mama başlarda verdim sütüm yetmediğinde falan ama bebek resmen cinnet geçiriyordu. Daha da kullanamadım. Aptamilin sıvı süt förmülü var, doktor tavsiyesi ile aldık, toz mamayı sindirmesi zor diye. O da bir yaradı bir yaramadı şükür ki sütüm düzene oturdu da bir nebze en azından ondan rahatladı ama her türlü gazı var. Yediklerim süte geçiyor ve gaz yapıyor dikkat de ediyorum ama bebek işte bağırsakları sindirimi düzene giremedi daha. Çekeceğimiz var yani