annebebeka btl0707 33+2 haftalığım, son 1 haftadır aynı şeyi bende yaşıyorum sürekli olmuyor ama bir anda batma hissi oluyor tıpkı bıçak veya iğne batması gibi
momagain Aynı haftadayız bende de var aynısı. Bebeğin döndüyse pozisyondan kaynaklıdır muhtemelen ağrı vs olursa haberleşiriz dedi bana doktorum