mrvgkdnz Merhaba, 24 haftalık hamileyim ve doğum şeklime sezeryan olarak karar verdim normal doğumun belirsizliği bana göre değil insan kendini bilir. Sezeryan için de korkum dikiş izi ve göbek kalması. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🫶
buketdeniz19 mrvgkdnz kendim mi karar verdin sezaryene 😂 çünkü bende kendim karar vermiştim doktorum yapamam 2 kere uyarı yedim dedi birde benim çatımda dar asla açılma olmuyor doktorum yapamam deyince başka özel hastaneye başka doktora geçtim bende sezaryen istiyorum yaparmısınız dedim direkt oda nasıl istiyorsan öyle yaparım deyince çok rahatlamıştım varya
aslans mrvgkdnz sezaryen oldum. Zorluğunu yaşamadım. İnce bir çizgi diliş ve hafif göbek kaldı. İkinci doğumum olacak inşallah ilki kadar rahat geçer
mamymir mrvgkdnz tüm samimiyetimle söylüyorum. Çocuk gelişimciyim meslekte 10. Yılım tabii ki her şeyin doğalı ana’sı ama şöyle de bi gerçek var ki herkes kendini ve vücudunu tanır ilk çocuğuma doğum yapacakken herkes normal desede ben psikolojik olarak etkilenmiştim korkmuştum acı eşiğim düşğk demek ki bilemedim. Kadınların bağırışlarını duydukça korktum doktorum 41. Haftadangece acil sezaryen deyince içimden sadece Allah razı olsun demiştim çünkü 5 saat suni sancıdan sonra tık yoktu ve bebek büyümüştü. Şimdi yaşım 29 2. Ye gebeyim ssvd öneriyorlar ama ben önerilere kapalıyım bu konuda kendimi biliyorum o yüzden yine sezaryen olucam artısı eksisi konuşulacak bi konu değil bence herkesin bedeni farklı 🌼 paylaşmak istedim 🌼 çizgi de hiç görünmeyecek derecede lazerli yapılmıştı göbeğimde yoktu. :) sağlıklı doğumlar dilerim
mrvgkdnz buketdeniz19 evet kendim karar verdim doktorum normal doğumu çok destekleyen bir doktor bu konuda benimle de konuştu ama ben kendimi tanıyorum diyince doğum bir amaç değil bir araçtır önemli olan bebeğin ve senin sağlıkla kavuşması o yüzden nasıl kaygısız ve iyi hissedeceksen öyle yaparız bunu düşünme kendine stres yapma dedi çok rahatladım
Pikachununannesi mrvgkdnz ben de en başından beri sezaryen istiyorum. Daha önce ameliyat oldum az çok fikrimin olduğu bir konu ama vajinal doğum çok belirsiz ve bana göre içinde daha fazla risk ve travma barındıran bir yöntem. Neyse ki bebişim iri bir bebekmiş mecburen sezaryen olacak zaten dedi doktorum 21 haftalığım:)
Arel_ mrvgkdnz sezeryan sonrası agrılar ceken biri olarak normal dogum sansınız varsa normal dogum deneyin derim ben . Tabiki yine sizin kararınız herkesteaynı etkisi olacak diye bise yok .
buketdeniz19 mrvgkdnz Bende kendim karar vermiştim 😂ama doktorum yapamazmış bana onca çileyi çektiricek normal doğum yapamayınca sezaryene alcak birde ben bir dünya para ödeyeceğim o yüzden bende doktorumu değiştirdim insanları yapamacağı doğum şekline zorlamalarını saçma buluyorum hele şu normal doğum takıntısı olan doktorlardan nefret ediyorum buna bile karışıyorlar
mrvgkdnz buketdeniz19 ben normal doğum takıntısı olan doktoru da geçtim ben sezeryan istiyorum diyince çevreden gelen tepkilerden de nefret ediyorum herkesin bedeni kendine normal en sağlıklısı diyorlar ya kime göre neye göre??? Bana göre de normal çok kötü sarkmalar idrar kaçırmaları vs vs için sonradan ameliyat olmak zorunda olan bir sürü kişi var onu da geçtim psikolojim o süreci kaldırmaz çok belirsiz o kadar sancı çekip son anda sezeryana alınanlar da çok fazla
buketdeniz19 mrvgkdnz Kesinliklee katılıyorum varya kendi doktorum yapamam deyince beni bi korku almıştı ama aynı gün içerisinde başka doktor buldum hemen sonuçta kişi kendi istediği şekilde doğum yapmalı zorlamaya gerek yok
Damla_111 Bebeğime iri bebek dediler şeker tansiyon da vardı normal istemiştim ama olmadı sezaryen benim çok zor geçti korkutmak istemem sizi ama belki kişiden kişiye göre de değişir ama çok ağrı çektim ben 15 gün dikiş yerimden kalkamadım ablam normal yaptı ertesi gün ayaklandı