Kesinlikle fetal DNA bence yakın gelecekte 2li 3lü 4lü test kalmayacak çünkü doğrulukları düşük. Fetalde ise 13,18,21 gibi kromozom bozukluğu testlerinde %99,7 diğer hastalıklarda %70 doğruluk oranı var. Ben elimden geldiğince araştırdım. Önce yurtdışı firmaları (Eurofins ve panaroma gibi) düşünüyordum. Doktorumuz ülkemizde de artık yaygınlaştığını fark olmadığını söyledi. Bizde araştırarak intergene karar verdik. Diğer firmalarda hatalı testlere denk geldim kalbim ısınmadı. Sizde google şikayet var ve forumda aklınıza yatan firmaları aratıp hatalı test sonucu vs var mı diye araştırabilirsiniz. Ben intergen de fetalde hatalı sonuca denk gelmedim eski bir firma olması 10 günde sonuç vermeleri sebebiyle tercih ettim. Kesinlikle pazarlık yapmadan fiyatlara tamam demeyin biz 12 bine anlaştık. Evden gelip kan alıyorlar. Henüz sonucum gelmedi. İnşallah temiz gelir en önemlisi o tabi ki.