Benim ilk gebeliğinmde suyum geldiğinde tam yatacaktım ayağımı kaldırıp yatağa atacakken aşağı sular dökülfü o şekilde suyum gelmişti hastaneye gittiğimde kontrol ettiler açıklık olmuş ama sancı yoktu sabaha kadar yürütüp daha sonra sancı gelmediği için suni sancı vermiş yani o şekilde normal doğum olmuştu