iyi akşamlar arkadaşlar, 21+6 haftalık hamileyim son 2-3 haftadır göğüs uçlarımda ve halkasında şiddetli kaşıntı var, ilk farkettiğimde kabuklanma vardı ama kaşıntı o kadar şiddetliydi ki gece çok kaşıdığım için artık sızlamaya başladı bildiğiniz sıvı geliyordu kaşıdığım yerlerden. duşta ılık suyla devamlı temizliyorum kabuklar yumuşasın diye dökülüyor ama sabah bir uyanıyorum yine aynı. lansinoh da kullandım ama geçmedi. sebebi nedir veya yaşayan varsa nasıl geçirdiniz bir önerisi olan var mı? kontrolüme de daha var artık dayanamıyorum kaşıntıya:((