Ysmnkrcy Dilan1636 benim eşimde öyleydi inan hatta annesine demiş kız olduğundan mi nedir hiç heyecanım yok siye ama şuan kızı bi yana dünya bi yana Beni flan gözü gormez
1ogrencianne Dilan1636 Kötü şeyler düşünmemelisin canım. Zor bir durum ama bebeğin için bunu yapmalısın. Şu an ssenin durumdan etkileniyor. Biraz sabret bebek doğunca eşinin değişeceğini düşünüyorum bi görüp kucağına alsın çok düşkün olacaktır 🌸