elem02 Kızlar selam, 27+4 haftalık hamileyim. Doktor kontrolümde bebeğin baş aşağı konumda olduğunu doğum kanalına girdiğini ama bunun illa erken doğum olmayacağını söyledi. Çok kafama taktım. Bu durumu yaşayan var mı?
gozdeguzel elem02 benimde 20. haftadan beri öyle şu an 34. haftadaym umarım su gibi gelecekleri için öyle duruyorlardır
Spor elem02 bende 31 haftaligim 4 gün önce doktor dedi bebeğin başı asagida normal doğum dedi ama her kontrolde başı asagida dedi
kubrasjsjs elem02 ilk gebeliğimde 28.haftamda beri bebek baş aşağı doğum kanalındaydı 40+0 da doğurmuştum bence tamamen bebeğin ne zaman gelmek istediğine bağlı erken doğacak diye bir durum yok
tortillam_ Bende pozisyonu sorduğum da baş aşağı demişti. 22+5 idim o zmaan. Baskı yok suan ama hareket edince tuvaletim geliyo sadece. 25 hafta olacağım yarın herhangi bir sorun yok
elem02 Peki az önce karnmda ani sertleşme oldu ve şiddetli vajina bölgeme elektrik çarpması gbi bi ağrı girdi anlık ve geçti hemen bu normal mi sizce?
kartanesi___ btl0707 Birkaç gün boyunca regl sancısına benzer hafif sancım vardı. Ne olur ne olmaz bir doktora gideyim dedim meğerse 5 cm açıklığım varmış. Doktorum yatışını yapalım 5-6 saatte doğurursun dedi ama ben sezaryen istediğim için sezaryen oldum
minecikk kartanesi___ benim 30 haftalık ara ara adet olacakmışım gibi sancım oluyor ama şiddetli değil normal mi acaba
minecikk elem02 benim 20 haftadan beri aynı her gidişimde baş aşağı geliş yazıyorlar normal heralde 30 haftalığız
buketdeniz19 elem02 benim bebeğimde bazen baş aşağı oluyor sonra makat geliş oluyor sürekli dönüyor 29+0
Merve-metin elem02 bebeğim 22.hafta itibariyle her kontrolde doğum kanalında dedi dr asla yüzünü göremedik 37+0da doğum yaptım korkma kafana takma sakın zamanında sağlıkla dünyaya gelsin bebeğin
yeliz1923 elem02 Korkmayın normaldir 24+5 im her kontrole gittiğim de bebek baş geliş dendi detaylı da başı çok aşağıda dendi inşallah su gibi doğumlarımız olır bebek dönüyor zaten sürekli 🥰
elif20261 elem02 benim de 25-26. Haftadan beri kafası aşağıda ve benim kafası da 4-5 hafta önde gidiyor hep inanılmaz ağrı yapıyor vajinada. 36+2 yim hala değişmedi. Hep erken doğum olur diye korktum çünkü hem kafası büyük hem kafası aşağıda ama şükür şu ana kadar öyle ağrı dışında bir şey olmadı 15 gün sonrası doğum inşallah
elem02 elif20261 benimde vajinada anlık elektrik çarpması gibi ağrı oldu bikaç kez hemen geçti ama normal mi bilmiyorm
mervekalkann elem02 Benim de çok uzun zamandır baş geliş pozisyonda 35+1 haftalığım endişelenecek bir şey yok.
kartanesi___ Momlife_ sezaryen oldum ama kendi isteğimle oldum yani yoksa 5 cm açıklığım vardı doktor bana 5-6 saatte normal doğum yaparsın dedi dinlemedim😂