uzumlu_kekim777 3bebem biz biraz daha küçüğüz 4+6 bklm 9 gün sonra kontrole gidicem hepimizin bebişleri sağlıklı bir şekilde vaktinde gelsin inşallah 🥰
ahsen53 Bende yarın gidicem gecen hafta 5 haftslık felandım yarın bakalım ne olur rabbım hayırlıyla kucagımıza almayı nasıp etsin
arslnnesra23 Cumartesi gittim o zaman 5 haftalıkta kese bile görülmedi haftaya cumartesi çağırdı 🫥 betama baktı 2 katına yükselmişti 3 gün arayla ama tedirginim
visneliturta_ 5+4ten selamm 🥰🥰🥰3 gündür kahverengi akıntım vardı doktor progesteron verdi geçti çok şükür