Bir oğlum bir kızım var Ali Yekta ve Alya Erva şimdi 3. Bebeği bekliyorum kız olucak Kısmetse eşim bebeğin adına benim ismimi vermek çooook istiyor bende tek olmasın ozaman Aden Gülşah olsun diyorum sizce nasıl çok abes mi olur fikirlerinizi önerileriniz bekliyorum çoookk kararısızm eşim çocukluğunu doya doya sevgiyle yaşayamamışsın kızımız yaşasın adınla dedi çok hoşuma gitti sizler ne düşünürsünüz bu konuda