19+3 olduk 3 gün sonra detaylı ultrasonumuz var ve 14.haftamdan beri bebişimi görmedim 16da mecburiyetten devlete gitmiştim göstermedi fotoğraf vermedi kalp atışı bile dinletmedi 😔çok özledim ya böyle ağlayasım geliyo geçmiyor şu birkaç gün kim bilir ne kadar büyüdü 14ten beridir ultrasonda küçücüktü daha zıplıyordu annesinin bal böcüğü🥹 en sonki ultrason fotoğrafına bakıp bakıp dalıyorum hamileliğimin başında anne gibi hissedemiyorum diye çok üzülüyordum ama hareketlendiğinden beridir evet ben anneyim diyorum hissediyorum😍 rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz de 🙏🏻🧿💖