Abdominal karından yapılan için geç mi acaba bende yaptırmıştım ikizlerdi 16 da dikiş atıldı ama 14 mm di 20 haftalıkken sancılarıma dayanamayıp aldılar dikişleri ölü doğum yaptım iyice araştır ve yat dikişten sonra çok dikkat et iş yapma en azından bebeğin yaşam sınırına gelene kadar senin uzunluğun yada çok dikişte tutar daha iyi olur birde enfeksiyona dikkat et oda sancı yapıyormuş sancı da açılmaya ve kısalığın ilerlemesine neden oluyor