Kızlar 35+1 hafdalık hamileyim hep düşünüyorum bebişim oldukdan sonra ona hamile olduğum günleri çok özliycem yani onun karnımda olduğu günleri,tekmelerini, haraketlerini çok özliyeceyimi düşünüyorum.Sizde böyle his ettdinizmi? Benden ayrılmasını hiç istemiyorum ilk bebeğim olduğu içinde doğduktan sonra hayatımız nasıl olcak onu da bilmiyorum🥹