Mama_ustasi Spor ağrı/merkez için doktor önerisi lazımsa verirdim de doğubeyazıt için istiyormuşsunuz
Denisa Spor birinci çok iyi bi doktor 2. İyi ki o hastaneye gidip doğurdum çok iyi bakıyorlar ilgileniyorlar ben sezeryan oldum orda doğumdan sonra ağrım vardı bana ağrı kesici serum pansuman vs. Herşeyle ilgilendiler bir bir yine doğumum olsa yine giderim
Mama_ustasi Spor Lena hastanesinde takipliydim orada doğum yaptım. Şimdi nafiha hoca başladı orada daha gitmedim kendisine
Asyao Mediza da halil kazgan var ona gidiyorum gayet ilgili biri ama bu sefer yeni klinik açılmış emrullah akyüz tarafından oraya gitmeyi düşünüyorum
Spor Asyao Halil hocayı herkes öneriyor kilinik açılmış derken medizadami yoksa bide oraya gitmeyi düşünüyorsunuz iymi acaba
TatliAnneTelasi Mama_ustasi Evet canım Lena’da yeni başlamış. Nafiha hocayla takiplerime başladım memnun kaldım ilk muayene olmasına rağmen. Kadın, kadının derdinden anlar derler ya aynen öyle.
Mama_ustasi TatliAnneTelasi öyle mi o zaman iyi benim biraz ağrılarım varda bir gideyim nafiha hocaya olmadı yarın.. Takip ettirmek lazım geçen hafta dediğim mesele..
Asyao Spor mediza da değil bu başka bir kadın doğumcu emrullah akyüz diye bir doktor belki duymuşsunuzdur adını gündem olmuştu bir ara çünkü burda yeni yer açmış kendine instagramdan bakabilirsiniz