aysegulozak Kizlar ben idrar verdim idrarda protein +- cikmis nedemek oluyor bu doktora gosteremeden geldim
aysegulozak sarilale123 onemlimi yani 2 haftadir ayak bileklerimde odem vardi negatif cikiyordu bugun. Verdigimde oyle cikmis
seybey yldzz01 merhaba testi hastanede mi yaptılar hastanede yapıldıysa doğrudur siz doktorunuza söyleyin önemli birşey çünkü
yldzz01 aysegulozak canım bendede protein kacagı var ılk basta normal ıdrar testınde gozuktu sonradan bana 24 sattlık ıdrar testı yaptılar ondafs cıktı doktoruna goster onemlı gorurse zTen tekrar test yapacktır
aysegulozak yldzz01 acilde yaptirdim canim doktorada gosteremedm nedense bi karisiklik oldu napayim simdi
yldzz01 aysegulozak tansıyonunda bır sorun var mı yada ödem oldu mu bırde kac haftalıksın suan yarın doktora gıt canım goster o zaten sana der
aysegulozak yldzz01 tansiyonum acilde.13/8.cikmsti 2 haftadir ayak bileklerimde odem vardi negatif cikiyordu hep
yldzz01 aysegulozak tansıyonunuz yuksekmıs 13 altı ıstıyorlar normalde tansıyonu doktorunuza danısın sıze en dogru bılgıyı o verır
bademselvi Tansiyon yüksekliğiniz yoksa muhtemelen enfeksiyondan kaynaklıdır. Eğer tansiyon yüksekliği ile seyrederse preeklempsi düşünülebilir, bilginiz olsun.
aysegulozak bademselvi normalde hep enfeksiyon var ama hic boyle.cikmamisti anlamadm bende tekrarlicam idrari