Aysegulkayhan 33. Haftadayım ve çatlaklar oldu 5-6 tane ama günden güne artıyor daha cok artar mı ya yoksa az mı olur 😒😒😒
Elfsr12 Aysegulkayhan Ben hamile kalmadan öncesi karın bölgemi hep yağlardır oille orda yok göğüslerim çok acıdı çatladı faydası var galiba ☺️
Essraa2 Aysegulkayhan bende iki gün önce post açmıştım 33 bugün olduk ama yanlarımda ufak ufak ikinci hamileiğim olmasına rağmen başladı zeytinyağ ve badem yağını karıştırıp süryorum iki gündür da nemli iyi geldi gibi.. ilkinde 41de doğum yapmıştım karnımda hiç olmamıştı :/
Aysegulkayhan Elfsr12 ben bu haftama kadar kakao yağı badem yağı ve zeytin yağı kullandım iyi diye düşünmüştümama bu hafta başladı çatlaklar bu hafta da mustela krem aldım inş çatlamam daha fazla diyorum ama her sabah bakıyorumbirer birer artıyor 😒😒
zehradem Ben de 10 haftalığım bana aynı sefa kremini onerdiler onu kullanmaya başlayacağım erkenden kullanmak daha iyi çatlak oluşmadan
Aysegulkayhan Elfsr12 tabıki değer ama çatlak olmaması için elimizden geleni yapmalıyız vücut güzelliği de önemli yanı 😍
Elfsr12 Aysegulkayhan Önüne geçemiyoruz ki olmadan önce yapılacak olan şeyler oda zor olmuyor olunca geçmiyor vücutla alakalı bence 😔