lokmabal öncelikle geçmiş olsun.. benimde öyleydi kürtajdan hemen sonra leke şeklinde yok denecek kadar kanamam geldi, 1 buçuk - 2 gün sürmüştü toplamda .. bi dahada gelmedi.. 15-20 gün ilişkide yaşamadık rahim toparlanması için..
sonra 41. günümde adet oldum bu sefer yine leke şeklinde gördüm. korktum doktora gittim herhangi bir şey olmadığını, 3 ay korunmamız gerektiğini söyledi. en sonki adetim 1 gün sürmüştü. diğer ayda adet olmayınca test yapmıştım pozitif çıktı. kürtajdan tam 3 ay sonra gebelik oluştu çok şükür, inşallah sizinde sağlıklı gebelikleriniz olur,