useruseru canım 22.haftaya girmek üzereyim, hâlâ ara ara kusuyorum. 80le hamile kaldım, 71′e düştüm. 10 haftadır kilom sabit, kilo almadım. Beslenmeme de dikkat ediyorum. Her gün kaşar peynir, yumurta, avokado, peynir tüketmeye özen gösteriyorum. Kussam da yiyorum. Hepsini bir anda tüketmiyorum, gün içinde parça parça yiyorum. O zaman biraz daha kusmadan dayanabiliyorum. Bebeğimin kilosu da gelişimi de haftasından ileri, elhamdülillah. Bebek gebelik boyunca annenin kanda depolanan vitaminlerinden faydalanıyor. Sen istersen hiç yeme, vitamin seviyen iyi olduğu sürece bebeğe bir şey olmaz. Bu noktada olan sana olur halsiz yorgun olursun o kadar. Multivitamin kullanmaya özen göster, o da mideni bulandırıyorsa uyumadan önce iç yat hemen.