meryem3333 Kızlar 13 haftalığım genellikle sağ tarafıma yatına rahat ediyor ve rahat uyuyorum ama sola yatılması gerekiyormus soluma hiç yatamıyorum iki dakika ancak yatabiliyorum sizce bı zararı olur mu bebise çok tedirgin oluyorum uykusuz kalıyorum sağ tarafıma yatmim diye sizler nasıl yatiyorsunuz ???
Tgbatem meryem3333 20 haftaya kadar istediğin gibi yatabilirsin sol a yatmak kan akışını sağlıyor bebeğe o yüzden daha iyi zaten sürekli tek yönde yatılmıyor sürekli dönüyorsun ister istemez
Deniz25 meryem3333 bende sağ tarafıma yatmayı çok seviyorum daha rahat ediyorum ama sol tarafa yatma işini bende okudum deniyorum ama resmen uyuyamıyorum