rara_avis leblebi_ bir hafta tatilim vardı evde canım sıkılıyordu hem aradan çıksın dedim hem de sıkıntımı geçirdi iyi oldu 😀🤗
momagain Ben de börek çeşitleri koymayı düşünüyorum bu hafta koymam lazım artık 36.haftadayız. Kurabiye hamuru, poğaça, sarma, haşlanmış nohut, sarma, mantı
gvnrzz leblebi_ hayır poğacayı sıcagı gecince tazeyken koyun cıkınca kendisi acılsın taptaze olur. Börek cigden koyuluyor. Kek koyabilirsiniz hepsi taze cıkıyor. Hepsi için google yazın buzluk için diye tarif cıkar