Kızlar ben 36 haftalıgim 3 gün önce kontrole gittim doktorum suyun normalden az dedi yatış önerdi bana ben istemedim hareketlerini de az hissediyodum bebegimin pazartesi günü tekrar gel suyuna bakılsın hareketlerini kontrol et falan dedi yatış yaparlarmı sizce naparlar bundan 1 hafta önce 1 haftadır ishalim şiddetli karın agrim ve dıskım da kanlıydı bundan etkilenmiş olabilirmiyim bilenler yazabilirmiiii bilgilendirebilirmisiniz beni pazartesi nolucak hic bilmiyorummm