ben yaptım gözünüzü korkutmak istemiyorum ama sezeryan olsaymışım keşke dedim doğum sonrasında. o rahim toparlanma ağrısını çekmek çok zordu üstüne dikiş ağrısını ve hiç bir şekilde ağrı kesici yapamayız sen daha önceden sezeryan oldun kanaman olabilir dediler ve o bütün ağrıları çektim . doğum sancısı filan hiçbir şeydi doğum sonrası ağrıların yanında .