Cuma günü detaylı utrasyona girdim herşey yolundaydi ulstrasyona girene kadar teknelerini hissediyordum ama maalesef kalp atışı durmuş salı günü gitcem daha başına gelen varmı nasıl alicaklar bebeği 22 haftalikti ve bununla 3.cu bebek kaybedişim coraspirin ve oksaparda kullaniyordum