Kızlar herkese mutlu pazarlar 🌸dün ben kontrole gitmiştim.35hafta olduk. Son zamanda idrarda protein falan çıktı. Spot idrarda protein baktırdım o negatifti tansiyon kontrolü yapıcaz artık dedi doktorum. Neyse orda artık stresten mi bilmiyorum sağlık ocağında bile 11 çıkan tansiyonum 15 çıktı. Bi kaç dk sonra ölçtük yine aynı .Doktorda noluyo böyle canım ya,çok güzel geldik bu zamana falan derken ben ağlamaya başladım 🙈😂 eşimde stres yaptı kaç gündür falan dedi. Sağolsun doktorum çok anlayışlı haklı kız, kızı olacak iki erkeğe karşı tek kalmış falan yapar tabi stres dedi . Zaten küçük tansiyon 10u görürse alırız bebeği hiç dert etme sen, herşeyi güzel küvözde bile kalmayabilir, dedi.Ultrasonda bebeğin döndüğünü tam doğum pozisyonunda olduğunu herşeyin çok güzel gittiğini , suyu, kan akışı falan söyledi. Değerlerim çok düştüğü için bana iğne yazdı kan sulandırıcımı falan bıraktırdı 15 gün sonra artık tekrar göreceğim falan dedi ve biz çıktık. Doktorumda doğuma gideceğim burdan falan dedi. Ben bebek kaç kilo olmuş diye sormadım, o an 🤷 bu haftada bebekleriniz kaç kiloydu tahminen ona göre 15gün sonrası için kendimce tahmin yaparım belki dedim, merak da ediyordum kendime kızıyorum o an tansiyona odaklanınca unuttum