elifkyk5 Kızlar bugün 7 haftalık oldum ama benim midr bulantılarım başlamadı hala bi sorun varmıdır dün kalp atışlarını dinledim bebekte sorun yok. ama midem bulanmıyor ne sabahları nede öyle gün içinde arad bi hafif oluyo gidiyo. sizdede böylemiydi kafama takılıyo kimilerinde hemen başlıyo. bide mide bulantısı olması sağlıklı ilerlediğine işaretmiş diye duydum. ilk gebeliğim olduğu için endişeleniyorum.
emmy06 elifkyk5 şükredin olmadığına, ilk gebeliğimde benim de yoktu çok iyiydi ama bu gebeliğimde 5. Haftada falan başladı ve kusturuyor. Kustukça yoruyor, etlerim ağrıyor. Şanslı gebelerdensiniz. Kimisinin hiç belirtileri olmadan tamamlar süreci
Naznay elifkyk5 12 haftalığım bende de hala yok sabahları böyle insanın içi geçer ya öyle olup hemen geçiyordu suan hiç yok
anonimmom_ elifkyk5 mide bulantısı sağlıklı olduğuna mı işaretmiş ne alaka ya çok saçmalamış bunu kim diyorsa alakası bile yok bazı gebelerin hiç midesi bulanmayabilir hatta onlara şanslı gebelerden denir. 7. Haftada benim de mide bulantım yoktu 8-9. Haftalarda bulantım oldu
kelebegim123 elifkyk5 herkesin hamileliği farklı Hatta benim ilk ve ikinci bile çok farklıydı İlkinde 6. Haftada kusmaya başladım 16. Haftaya kadar İkincide sadece vitamin ilacımı içince midem bulanıyordu ondan dolayı 1-2 defa kustum o kadar.
elifkyk5 emmy06 bendede çok şükür hiç olmadı canım arada bi hafif oluyo geçiyo. artık acaba sorun mu var dedim herkesin çok erken başlamış. insan kendi hamile olunca hormonlarında verdiği etkiyle herhalde herşeyden nem kapıyo istemsiz
elifkyk5 anonimmom_ bende anlamadım canım başka sayfada öyle okudum kafam takıldı allaha şükür herşey şuan normal ama endişeleniyorum acaba benim gibi belirtisi olmayan oldu mu diye sormak istedim.
elifkyk5 kelebegim123 bende 7 hafta oldum hala olmadı canım. doktor da 2 3 kere sorunca varmı diye içimden acaba olmasımu lazım diye düşünüyorum. ne zor muş yaa en ufak bişeyde korkuların başlaması. :(
kelebegim123 elifkyk5 annelik tam olarak böyle birşey işte 🥹🥹 Korkma demek ki miden hormonlara karşı hassas değil o yüzden olmuyor 🫶🏻 bir kaç haftaya başlayabilir de beklemede kal 😅
avokados elifkyk5 bende de olmadı ne mide bulantısı ne kasık ağrısı hamile olduğumu karnım çıkmaya başlayınca idrak ettim. Şuan 19+1 haftalık hamileyim ve her şey yolunda. Bu ikinci gebeliğim. İlk gebelikte hafifte olsa koku hassasiyeti ve sabah hafif bulantı vardı. Umarım sizinde böyle bulantısız ve aşrısız devam eder 🙏🏻
elifkyk5 avokados inşalah bende koku hassasiyeti de yok çok şükür. sadece baş dönmem oluyor. Peki sizin bebeğin cinsiyeti ne ?
elifkyk5 kelebegim123 bakalım canım herşey sağlıklı ilerlesinde 🥹 2 senemde tedaviyle hamile kaldım çok şükür çok bekledim en ufak bişeyde de endişeleniyorum çevremde herkese herşeyide sormuyorum sormak istemiyorum . kimsenin desteğini görmedim tedavi sürecimde aksine köstek olmuşlardı
ezgikrdgn elifkyk5 bende 10+6 haftalik hamileyim ilk gebeligim. Sizin gibi benimde hic bulantim yada agrim yok hamile oldugumu unutuyorum neredeyse. Ayni soruyu surekli bende soruyorum acaba yolunda gitmeyen birsey mi var diye. En son kontrolum 10gun once hersey yolunda dedi doktorum. Umarım bu sekilde saglikla tamamlariz gebeligimizi
elifkyk5 ezgikrdgn amin canım inşallah bende dün doktor baktı herşey yolunda dedi ama doğal olarak endişeleniyoruz :)
kelebegim123 elifkyk5 ayy umarım herşey çok güzel ilerler senin için duam seninle sağlıcakla kucağına al bebeğini inşallah ve herşeyi kafana takma stres yapma o çok iyi annesi 🫶🏻🥹☺️🤍🫂
tazemomm_ Ne kadar şanlısınız bunun için şükretmeniz gerekirken sorgulamak nedennnn😂 12 haftalığım 6 haftadan beri bulantı kusma mahvoldum bende bugünler ne zaman geçecek diye bekliyorum 🙈😂
elifkyk5 tazemomm_ sorgulamıyorum canım endişelendim normalmi benim gibi olan bayanlar varmı diye sormak istedim :) olsun diye bakmıyorum :)