ftmanurklc serikli bebeğin gelişine göre veriyorlar ben 37 haftamda suyum geldiği için direk sezeryana alındım kafası üst taraftaydı sağlıkca kucağına al 🌸
ozturkkpnar serikli hersey yolundaysa 38 maks. 39. Haftada dogum planliyorlar. Oglumu 38+1 de dogurmustum sezeryanla suan ikinci icin yine ayni zmaani planliyoruz. Saglikla kucaginiza almanizi dilerim.
makbule2025 serikli ilk gebelikte 39+1 de sezaryen oldum suyum azalmıştı şimdi 2. Gebeliğim 38+5 de bu çarşamba yani doğumum var 😌😌
Bu0 serikli normalde ben daha 36 haftalık oldum ama ultrasonda 38+2 çıkıyor gelişimi önden gidiyor almamız lazım dedi pazartesi günü doğum olacak inşallah
serikli ftmanurklc ortopediden raporum var planlı sezeryan olcam bende şu an 36+5 haftalık oldum gün vermedi sizce 37 buçuk haftalık kontrolum de sezeryan günü verirmi
ftmanurklc serikli verebilirler bana 36 haftalıkten vermişlerdi 38 haftalıkda dogucakdı oğlum biraz sabırsız olduğu için erken geldi 37 haftalıkda siz Yenede sorun doktorunuza her doktor yapmıyor diye biliyorum normali zorluyorlar
123Azize123 serikli 39.haftaya gün verdi doktorum makat gelişti kızım 37+2 de açılmam olduğu için acil sezeryana alındım ama doktorum normal şartlarda 39.hafta gelişim açısından en iyisi demişti