Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim. Daha çok yeni geçen hafta doktora gittiğimizde keseyi gördük bu hafta kalp atışı için gideceğiz. Hiç bir şey bilmiyorum bu yüzden çok gerginim. Ve hamile gibi hissetmiyorum üzücü belki biliyorum ama söyleyemiyorum da kimseye hissetmediğimi ne oluyor anlamış değilim. Bir de özel hastane ile anlaşmalı mıyım sizce başından geçenler yardımcı olabilir mi