tuba_grz merhabalar açlıklarınız yüksek oldupu için diyetle düşmesi biraz zor diyet genelde tokluklara etki ediyor ama tokluklarda gebelikte 2 değil 1.saatte ölçülür 140 üstü olmamalı. Şuan erken haftalardasınız 30 32 sonrası bu değerler artar en kısa zamanda bir endokrin veya dahiliye ile görüşün ama her hekim aynı inceliği göstermiyor bir şey olmaz diyor tedavi başlamıyor ama sakın siz göz ardı etmeyin ben birinde sınırda bir şey olmazsa güvenip acil doğum yaptım oğlum yoğun bakıma girdi diğerinde yine olmaz denildi kendim dikkat ettim sonuç farklı hekimle ilerledim insülin kullandım doğumda sıkıntı olmadı şimdi ise yine kendim hamile bile kalmadan değişiklik fark edip doktora gittim sonra gebelikle hemen başladım Endokrin takibine 3 hafta önden giderken şuan 36 haftada bile olsa o farkı kapattı normale döndü yani siz tedbiri asla bırakmayın