Kızlar 16. Haftaya girdik. Dün karnımın sol tarafında sık sık ağrılar yasadım. Böyle batma gibi değil de sıkışıyormuş gibi ağrı vardı. Bugün de sabah karın ağrısıyla uyandım şuan ise vajinamda batmalar acılar yaşıyorum. Bu durum normal mi? 2 gün sonra doktor randevum var bekleyim mi yoksa acile mi gideyim? Bir de bu 2. Bebegim ilk bebegim sezeryan doğum 13 aylık. Dikislerden dolayi olabilir mi acaba