newmomad 2 tulum aldım biri isimli, 5 li 2 tane hastane çıkış seti, 0-3 ay takım, 12 tane falan 6 aya kadar karışık beden zıbınım var. Temmuz ortası bekliyorum. Full zıbın giydirmeyi düşünüyorum. Estikçe kıyafet giydiririm. Kıyafetlerin hepsi uzun kol.