Havin49_ ailesi hiç şehre çıkmamış ve genelde akraba yakın köyle evlenmiş. Eşim okuyup meslek sahibi olmuş ama ilk şehre gittiğinde lisedeymiş ve askerden gelince gezmiş ilk. 24 yaşında atanmış ve o zaman şehirde tam anlamıyla vakit geçirmeye başlamış. O zamana kadar da kendi fikri zaten kalıplaşmış artık iş işten geçmiş bazı şeyler için. Köyde de dedelerin dedeleri falan kendi kafalarına göre doğru belirlemiş ve kimsenin fikri olmamış başka. Ezbere yaşamışlar anladığım kadarıyla. Ben hiç köyde kalmamıştım. Ben şehirliyim, eşim köylü. Genel olarak çok yeniliklere açık ve bilgili olsada böyle geleneksel düşünceleri kestirp atamıyo tabi. Bana belli etmiyo bişey demiyo ama oğlumla maça gitmek isterim, camiye gitmek isterim gibi hevesleri var hissedebiliyorum. Ama kızımızla hayalleri de var. En büyük korkusu da kız çocuğunu gözetemezsem gibi korkuları var.