Hayatımda yasamadıgım kadar agır bi grip geciriyorum. Evde hepimiz aynıyız. Nerden nası gecti anlamıyorum su an bir salgın bile duymadım. Bogazım cok agrıyo, öksürdükce her yerim parcalanacak gibi acıyo bişey de içemiyorum. Acile gitsem bişey yapmayacaklar böyle de gecmiyor 3 gündür . Basına gelen oldumu