Ya benim adetim her zaman düzenliydi ve son adet tarihim falan da doğru birkaç doktora gittiğim de bir hafta ileri de olduğunu söylediler bu da bir hafta önce doğum demektir dedi. Fakat dün doktora gittiğim de 4,5 aylık dedi ama uygumada daha 16+6 gözüküyor bu kadar büyük olması normal mi ? İkili testim falan da temiz çıkmıştı