semanurkc H_M_ son 8 gösteriyor uygulama 38.6 haftalığız doğmaya niyeti yok gibi yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler
beybigeliyo H_M_ yarın görücem inşallah 30+ haftadayız merak ediyorum kilo aldımı gelişimi iyi mi kendim çok kilo almadım çünkü ilk gebeliğimde 23 kilo almıştım çocuk 2 buçuk kilo doğmuştu 🤣
H_M_ leefamily öyle valla benim en baştan hiç geçmiyordu ztn benim iki kalp durması kaybım vardı ondan çok korkuyordum korka korka bugünlere geldik şimdide zaman gecmiuor
H_M_ semanurkc gelir gelir inşallah 😂Meryem Ana otu varsa onu suya katın bir tanıdık kattıktan sonra sancısı gelmiş ama ilk çocuk geç doğar diyorlar 🙂
H_M_ semanurkc erkek erken gelir kız gez gelir diye duydum canım bu kizmi hayırla sağlıkla gelsin inşallah ❤️
H_M_ beybigeliyo inşallah kilosuda gelişimi de iyidir cnm bende çok heyecan yapıyorum kilo aldimi diye 😂