sso Arkdaşlar göğüs ucu kremleri ve vücutta çatlama olmaması için bitkisel yağları ne zaman kullanmaya başlamıyım? Birde hangi marka ve ürünlerini önerirsiniz?
hunilimom sso 16.haftada hafif çatlamaya başlamıştım aktardan kakao yagi ile badem yagi aldım onu kullanıyorum göğüs uclarim için salı günü kontrole gidicem o zmaan doktoruma sorucam kimisi zararlı diyor felan 30 haftaligiz hu arada
Nursevda Sezenay genetik mi yoksa kremden mi.Ben de kullanıyorum aynısını garanti verdiği kadar iyi mi merak ediyorum
sso Sezenay şimdi fiyatına baktımsa watsonsta 59₺ başka bi yerde 125₺ kafamı karıştırdı fiyat farkı siz nerden almştınız acaba