Merhaba canlarım hastanede doğumdan sonra gelen olursa diye şerbet kolonya ve çikolata hazırladım dün bir arkdasım çok gereksız ne gerek var odaya kimseyi kabul etme ağrıdan sızıdan kimseye bakcak halin olmayacak vs gibi şeyler söyledi evet haklı olabilir ama öyle balonlar çiçekler panolar olmayacak zaten çok yakınlarım gelir onlarda taş catlasın 5dk beni bebeği görüp giderler oturup yemek yıcek saatlerce oyalanacak halleri yok yani bi hevesim kırıldı özenmiştim sizcede gereksız bişeymi yapmışım gösteriş yada görmemişlikmi sizce bu bikaç fotoğraf hatıra kalsın gelenede ufak bi hoşluk olsun istemiştim sadece