babyonn Arkadaşım gerek yok sonra lazım olursa alırsın dedi ama ben süt gelmezse en azından çıkarmaya çalışırım azsa çoğaltmaya yardımcı olur diye düşünüyorum acele etme dedi ama biledim
Tugceasel21 babyonn Merhaba bence gerektiğinde alırsın 3 çocuğum var almadım gerekde duymadım ama gerek duyulursa ebeler size söylüyor öncelik emzirmeniz sütün yavaş yavaş inecektir 😊