Ben de geçen yıl bir düşük yaşadım kalp durması oldu 9. Haftalarindayken hiç belirti yaşamadım hastaneye kontrol iciin gittiğimde öğrendim malesef, doktorlar bebek sağlıksız olacaksa vücut bu şekilde engelliyor gebeliği dedi genellikle sebep bu oluyor, ilk düşük olduğu için patolojiye göndermeye gerek yok demişlerdi ilk 12 hafta%15 düşük ihtimali hep var ve tıpta ilk düşük normal kabul ediliyor, biz de göndermedik şimdi hamileyim doktorum tedbir amaçlı coraspin başladı başka bir tedavi yapılmadı zaten. Umarım en kısa sürede sağlıklı bir gebelik yaşarsınız, süreç biraz mental olarak zor oluyor kendinizi iyi hissedene kadar zaman verin kendinize 🙏🙏