mrvgkdnz Bebeğimin adını Karsu koymaya karar verdik 🤍 beğenen de çok fazla beğenmeyen de sizce nasıl?
Sedanur25_ mrvgkdnz benim kaynanam karsu ismini çok seviyor nadir isimlerden adıyla yaşasın bebişiniz siz beğendiyseniz kimse karışamaz bence
yarenurh mrvgkdnz çok güzel çok narin bi isim bende çok beğeniyorum eşiniz ve siz anlaştıysanız takmayın kimseyi bizde Mihrimah koyucaz başka çocuğumuz olursa uyumlu isim değilmiş güzel değilmiş zormuş vs vs birsürü şey dediler