Herkese merhabalar ben 23. Haftamda detaylı ultrasona girdim devlet hastanesinde, her şeyine baktılar ama sırtını pozisyondan dolayı göremediler ve doktor bana randevu alıp tekrar gelirsin dedi yalnız zaten randevuyu zar zor almıştım ve randevu yoktu en erken tarih üç hafta sonrasıydı ve ben tekrar sırtı için gittiğimde 27 haftalık olacağım. Çok geç mi aranızda detaylı ultrasona benim gibi bu şekilde geç girecek olan ya da giren var mı? Gittiğimde doktor beni alır mı muayene eder mi hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim🎀