ebru_45 Kızlar 6 haftalık hamileyim dün kahverengisitaha yakın leke olmuş iç çamaşırımda bugğnde peçeteyle sildiğimde ara ara leke geliyor bu durum neden kaynaklıııı
Leyla93- ebru_45 bence doktorunuza yazın bazen ilaç verıyor ılac kullanıyorsanızda onu duzenleyebılıyorlar
busu1 ebru_45 Dr gidin Progestan baslicaktir ben 16. Haftaya kadar hem iğnesini hem fitilini kullandım
svdsam ebru_45 benimde aynı sekılde 8. Haftadayım daha devam ediyor Progestan iğne ve ilaç başladık düşük tehlikem var ihmal etmeyin gidin bi acile lütfen 🤲🏼
Naznay busu1 kanamadan ötürü mü bende de 8 haftada oldu suan 11+3 hala devam ediyorum kanama alanı dün gözükmüyor dedi ama
busu1 Naznay Bende de kanama alanı yoktu nereden geldi belli değildi doğurdum bile hamd olsun içini ferah tut