Nnnn
sat tatihime göre 39+5 im.ama doktorlar (devlet takipliyim sabit bir doktorum yok).40+4sün diyolar taramadaki haftamı baz alıyorlar .sonra ağrım sancı kasılma hiiiç yok.ilk gebelik usg ye girince iyi güzel diolar.nst sancı yok.ama doktorlar diyorki 41+0 a kadar bekleriz diolar ve kendi dedikleri haftayı baz alacaz diyolar .öyle olunca bu cuma 41 im .ama kendi haftama gçre haftaya perşembe 41 im .napayım szce doktorlara güveneyim mi ?normal doğum istiyorum ve suni sancı başalatırız diyolar.