zozanmehmet Merhaba kızlar ben 15+4 haftalığım cinsiyetimizi öğrendik doğum kasım sonuna doğru alış veriş isteği başladı ☺️sizde durumlar nasıl öğrenenler oldumu alış veriş heyecanı başladımı ☺️
mmdli zozanmehmet ben cinsiyyeti 12 haftasında öğrenmiştim. 15te kesinleşti. Şu an 16 haftalığız. Ama daha alış verişe başlamadım. 25-30 arası başlamayı düşünüyorum
semraaaaaaa zozanmehmet Ekim sonu 19+2 den merhaba cinsiyetimizi fetalle öğrenmiştim zaten ama henüz hiçbirşey almadım ☺️
2presesAnnesi3cubebek zozanmehmet 15+3 haftalığız Kasım başları doğum olabilir henüz daha hiç bişey almadık ama alışveriş yapma isteği var içimde henüz erken diyede almak istemiyorum 5 6 çık aylarda başlarız almaya diye düşünüyorum
berfind Bende öğrendim cinsiyeti kasım başı benimde ama daha alışverişe başlamadım çok bi bilgim yok ne alıp ne almama konusunda bakalım
emine1309 17+6 dan merhabaa henüz 2 adet zıbını var almadım araştırmadayım. Doğumum 10 kasım görünüyor. Muhtemelen almaya başlarım