bsraykc Merhaba arkadaşlar 16 haftada doktor kontrolüm vardı yüzde 99 kız bacak arası boş dedi sizce değişirmi cinsiyeti artık
gizemli00 bsraykc ben 7.5 aylığım düne kadar bana %100 kız diyen doktor en son ki gorusmemde erkeğe benziyor dedi oysaki çantam neyim hazır sağlıkla zamanında gelsinde olmadı pembeli şeyler giydiririm önemi yok ama insanı şaşırtıyorlsr
Happymami bsraykc bacak arası boşsa değişmez bana kıza benziyor bacak arasında kordon var dedi 12.hafta 13.haftada gittim erkek dedi
temmuzonbir bsraykc doktoruma her konuda çok güvenirim bebeğime kız dedi ama en başta tekrar tekrar değişebilir diye söyledi ben detaylıyı beklicem
bsraykc gizemli00 günümüzde artık bu tür şeylerin olması çok saçma şuan tereddütde kaldım çok. Bekleyim en iyisi🥹
kbrakcc19 Bende 14+3 de doktor%99 kız dedi ama ben erkek hissediyorum belirtilerimde hep erkek gibiydi bulantım yoktu cildim bozulmadı acı yedim çoğunlukla halsizliğim yok sizce ne olur
bsraykc kbrakcc19 bence belirtilere bakmayın o hormonlarla alakalı bir durum. Ama siz yinede bekleyin
kbrakcc19 bsraykc bende 16.haftada başka bi doktora gidicem bakalım o ne diyecek erkek hissimiz geçmedi nedense