zelihabaskartal rutin kontrollerimi özel hastanede yaptırıyorum ama çalışabilir raporu için devlet hastanesinden randevu alsam doktorlar çalışabilir raporu verir mi? siz nasıl yaptınız?
aysct zelihabaskartal normal özel hastanede takipli olduğum doktordan aldım. Neden devletten almak istiyorsunuz
ahsozge zelihabaskartal merhabalar bende sizin gibi yaptım özeldeki doktorum il de ben ilçedeyim buradaki devlet hastanesi verdi
melismersin zelihabaskartal bende özel kontrollüyüm. Doktorum verdi. Devletten alma sebebiniz nedir ?? Ayrı bir durum mu var?
zelihabaskartal melismersin bnm 2 muayene hakkım kaldı sigorta poliçemde o haklarımı sona saklamak istediğimden devletten almayı dusunuyorum🥰
sevdendkdk zelihabaskartal kız bende özele gidyom muayeneye girmedim direk raporu aldım sekreterden 3 gün önce zaten muayene olmuştum giriş falan yapmadım yani
zelihabaskartal sevdendkdk işte bnm 10 günlük kontrol sürem geçmiş oluyo umarım yazar sıkıntı cıkmazz