bingaling562 gamiby ya dpo 7-8-9 gibi bende belirti hissediyordum şu an dpo 12 be hiç belirti kalmadı. Cuma kan verdim beta 47 idi. Bugün tekrar vericem. Sağlıklı yükselme vardır inşallah. İnsan belirti olmayınca da korkuyor
beggum gamiby başlarda sadece göğüs hassasiyetim olmuştu ama başka herhangi belirti olmayınca hamilelikten ziyade regl olacağım diye düşünmüştüm. Sonrasında ise aşırı uyku isteği,kafamı koyduğum yerde sızıyordum
aselimdurum gamiby gebeliğim öğrendiğimde hiç belirtim yoktu sıfır belirti yani ve rahat 3 aylık olana kadar belirtisiz geçirdim 3 aydan sonra göğüslerim şişti ve uçları acımaya başladı o kadar şuan 30 haftalık hamileyim hangi belirtiyi ararsan var 😃
3kedili2bebekli gamiby 6-7 haftalar arasında belirtiler başlar beta ne kadar yükselirse o kadar çok belirti olur ben her gebeligimde adet Olcam sandım ped taktım hiç belirti yaşamadım 6. Haftada mide bulantısı başlayana kadar