Kızlar safra kasemde 7 mm taş varmış, doktor ameliyat dedi ama ben ameliyat olmak istemiyorum. Ameliyat dışında bir tedavisi yok ve safra kesesinin komple alınacağını söyledi. Çok korkuyorum ameliyattan, narkozdan. Üstelik bebeğim de bugün 4.ayına girdi. İki gün hastanede kalacakmışım o süreçte. Dolayısıyla bebeğimi emziremeyeceğim. Bir sürü ameliyat sonrası hasta memnuniyetleri de gördüm şikayetleri de. Açıkçası bir organımdan da olmak istemiyorum, herşeyin başı sağlık onuda biliyorum. Allah hiç kimseyi sağlıkla imtihan etmesin, beni de İnşallah. 🤲🏻 Çok korkuyorum. Bu ameliyatı olan var mı aramızda? Yada yakınen tanıdığı olmuş olan? Süreç hakkında bilgisi olan? Ne yapmam gerekir ola ki ameliyat bile olsam, hastanede ne almam gerek yanıma? Çok mu ağrılı? Ne olur bilgisi olan yardımcı olsun. 😢