Sunshine__ beybigeliyo Amin inşallah canım gerçekten Annelik zor vallahi o çocuk rahime düştüğünden itibaren zorluğu sıkıntıları başlıyor taki bizler ölene kadar
dilekmom6 Sunshine__ ben hamilelik başından beri aynıyım. Toplasan 4 saat uyuyorum onda da saat başı kalkıyorum tekrar uyumam da zor oluyor. 2 haftadır biraz daha düzeldi ama bugün kötüydü yine. 22.haftamdaym daha bir de
dilekmom6 nameless1 siz bensiniz. Çocuk doğunca napcam bilmem. Diyorlar emzirirsin uyutursun sen de uyursun diye. Ama uyuyamam işte ben bir kere uyandım mi tekrar uyumam 2 saat sürüyor
nameless1 dilekmom6 of napicaz ya, magnezyum glisinat falan alin diyorlar ya da uyku getiren ilaclar. Ama bu kez onlari alirsam bebek aglar bisey olur uyanamam diye almiyorum😂kafasini yastiga koydugu gibi uykuya dalanlari cok kiskaniyorum
dilekmom6 nameless1 magnezyum fln hikaye ya. Ben denedim bir işe de yaramıyor tabi etkisi herkeste farklıdır. Denemeden bilemeyiz kız belki uyanırsın uyku ilacı değil bu ya öyle ağır uyutmaz bence. Ayy benim eşim 2 saniyede uyur aşırı imreniyorum