[silindi] Şuan kasığımda şiddetli bi ağrı var adet sancısı gibi 10 dakikadır yalancı sancı olabilir mi 😱
LareninAnnesi [silindi] Aynı doğumda yaşayacağın gibi karnın çok sertleşerek kasılıyor, o kasılma ile beraber beline ve karnının alt kısmına adet sancısı benzeri bi ağrı giriyor.. Karnın yumuşamaya başladıkça ağrı da azalıyor. Bu şekilde eğer çok düzenli olursa ve hissedilen ağrı git gide şiddetlenirse gerçek doğum başlamış oluyor. Fakat araları düzensiz gelip şiddeti de genelde aynıysa yalancı doğum sancısı olmuş oluyor.
Lavanta01 [silindi] dün bana da oldu baya agri, sanki boyle karnimda düğüm gibi biseyler, cekiştirme acisi gibi falan. Anneme sordum, onlar olur, normaldir uzan dinlen, dedi. Gercekten Sonra kendiliginden gecti.
ebru23 [silindi] yalanci sanci kasiktan giriyo bazende belden cok siddetli degil ve uzun surmuyo cok fazla gobegin tas gibi olut duzensiz ve ara ara gelebiliyo ben 35 deyim ginde 3 4 kere oluyo bidr cok yorarsan kendini daha cok oluyo kanama su yada araliklari duserse 10 dk 3 tane gibi hemem git doktora
[silindi] LareninAnnesi çok teşekkür ederim geçti zaten çok şükür bi saat falan sürdü baya mahvetti ama birdaha olmadı haftam erken olunca korktum erken doğum falan olayları da görüyorum Allah korusun 😱
[silindi] Lavanta01 evet benimde bi saat sürdü mahvetti beni ama geçti çok şükür gün içinde fazla ayakta kalıyorum ondan galiba ya etkiliyor olabilir
Minnosaile [silindi] rica ederim canım 🙂 böyle durumlar da post açınca . Olarak 4 5 defa cevap ver ki post öne çıksın 🙂
[silindi] ebru23 çok şükür öyle olmadı ilk defa oldu bir saat sürdü ama geçti şükür 🙏 sizede hayırlı doğumlar inşallah az kalmış ☺️🙏
ebru23 [silindi] evet bi hafta sonraya cagirdi beni nst de sanci cikmadi ama belli de olmaz hepimize saglikla kucaga almayo nasip etsin allah:)
[silindi] LareninAnnesi bir saat çok şiddetli ağrım oldu ama geçti şükür iyiyim ama randevu aldım tabi muhakkak gidip sormam lazım ne olur ne olmaz insan rahat edemiyor
[silindi] LareninAnnesi bir saat çok şiddetli ağrım oldu ama geçti şükür iyiyim ama randevu aldım tabi muhakkak gidip sormam lazım ne olur ne olmaz insan rahat edemiyor