Sür içiyorum ben.. ama öyle lıkır lıkır değil.. tam yağlı sütlerden için iyi geliyor yudum yudum için sütü de 🥹 çünkü onu da fazla kaçırınca benim hiç işe yaramamış gibi yine yakıyor.. mide asidi ne zaman sakinleşmeye başlarsa o zaman bırakıyorum içmeyi🙈